Pakalpojumus piedāvājam un meklējam internetā

pakalpojumi

Analizējot šobrīd valdošās tendences pakalpojumu jomā, ikvienam ir skaidrs, ka bez interneta šis process vairs nav iedomājams. Atceros laikus, kad katrā avīzēs sludinājumu lapas tika rūpīgi izlasītas, mājās bija vairāki sējumi ar grāmatām, kur ir telefonu numuri un adreses ne tikai privātpersonām, bet arī uzņēmumiem. Tagad tas viss ir kļuvis daudz vienkāršāk un pieejamāk.

No šādas informācijas ikvienu šķir tikai daži klikšķi datorā vai telefonā. Un tas ir pašos pamatos mainījis to, kā notiek komunikācija starp patērētāju un pakalpojumu sniedzēju.

Lielāka iespēja atrast tieši to, ko meklē

meklešanaKāpēc pirkšana un pārdošana lielā mērā ir pārgājusi tieši uz interneta vidi? Jo tas ir tik ērti un pieejami ikvienam, ikvienā vietā un laikā. Katram somā vai kabatā ir viedtelefons, mājās ir planšetes un klēpjdatori. Izmantojam sociālos tīklus, interneta portālus, internetu izmantojam kā informācijas bibliotēku.

Un pa visiem šiem kanāliem paši varam veidot to, kāda informācija pie mums plūst. Ja ir interese par kādu konkrētu pakalpojumu, tad atliek tikai izmantot vienu vai dažus vārdus, lai jau iegūtu virkni ar informatīvajiem resursiem. Tajos var atrast gan produktu, gan pakalpojumu aprakstus, gan cenas, gan uzzināt, kā sazināties ar uzņēmēju. Informācijas meklēšana un izvērtēšana internetā ļauj daudz efektīvāk analizēt saturu, atrodot pēc sev aktuāliem kritērijiem tieši to, kas ir nepieciešams.

Agrāk pircējiem daudz būtiskāka bija uzņēmēja atrašanās vieta, tagad daudz vairāk var koncentrēties tieši uz pašu produkta vai pakalpojuma kvalitāti un piemērotību, jo interneta tirdzniecības laikmetā stabilu vietu ieņēmusi arī ērta pasūtījumu piegādes sistēma. Pavisam īsā laikā katrs var apstrādāt lielu informācijas daudzumu, atmest nevajadzīgo, koncentrēties uz to, kas aktuāls.

To var apvienot ar kafijas dzeršanu, atpūtu dīvānā vai dārzā, jo telefoni, planšetes un plašais interneta pārklājums ļauj ar sev vajadzīgo informāciju strādāt jebkurā situācijā, kad vien tas ir ērti un aktuāli.

Dažādi saziņas veidi

Uzņēmēji zina, ka veiksmīga komunikācija ar esošajiem un potenciālajiem klientiem jau ir puses no veiksmes. Tāpēc ir jārunā tajā vietā un tādā valodā, kāda aktuāla klientam. Tas nozīmē, ka varam ar uzņēmējiem ātri un vienkārši komunicēt sociālajos tīklos, tiešsaistes režīmā mājaslapā, sūtīt e-pastus, zvanīt Spype un izmantot vēl citus mūsdienīgus saziņas veidus, ko piedāvā modernās tehnoloģijas un internets.

Reklāma internetā ir uzņēmēja ikdiena

internet reklāmaLai noturētu interneta lietotāju interesi, konkurētu ar citiem pakalpojumu sniedzējiem un pārdevējiem šajā vidē, ir jābūt aktīvam un profesionālam digitālajam mārketingam. Laba un tieši savai mērķauditorijai domāta reklāma internetā ir jau standarta risinājums ikvienam uzņēmējam. Ja reklāma internetā netiek izmantota, tad tā ir nopietna kļūda no uzņēmēja puses. Tas var būtiski ietekmēt pārdošanas rādītājus un zīmola atpazīstamību.

Bet reklāma internetā jāveido tā, lai būtu pateikts būtiskais, lai saturs uzrunātu un parādītos īstajā vietā un laikā.

Citā gadījumā tā būs veltīgi iztērēta nauda par reklāmu, jo nekādus uzlabojumus tā nesniegs. Interneta vidē uzņēmēju blīvums un satura konkurence ir tik liela, ka jāspēj visu laiku palikt redzamam. Piemēram, ja klientam nepieciešama ultrasonogrāfija, viņš internetā meklē pēc atslēgvārda — ultrasonogrāfija. Pirmajā lapā Google piedāvā tās iestādes, kuras ielikušas reklāmu, ka pie viņiem pieejami ultrasonogrāfijas speciālisti. Klientam tas jau uzreiz piesaista uzmanību. Startistika liecina, ka reti kurš šķir tālāk par otro vai trešo rezultātu lapu, visbiežāk tiek izvēlēts kāds uzņēmējs, kas redzams pirmajā lapā. Un tā šim klientam ultrasonogrāfija tiek veikta kādā no tām iestādēm, kurām ir izmantota pamanāma reklāma internetā.

Attālums un laiks vairs nav šķērslis

Tirgošanās un komunikācija ar klientiem interneta vidē ir padarījusi pārdevēju darbu daudz komplicētāku, tomēr tajā pašā laikā tam ir lielāka efektivitāte, tiek apzināts plašāks mērķauditorijas loks. Klienti ir svarīgi jebkurā pasaules malā, jo attālums vairs nav tāds šķērslis, kāds bija agrāk. It īpaši pirkšanai un pārdošanai. Ja iepatīkas, pasūti kaut ko no cita kontineta, izmantojot tikai internetu un apmaksu veicot no bankas kartes. Un jau pēc dažām dienām sūtījums ir pie durvīm.

Arī pakalpojumi paši par sevi tagad tiek veidoti tā, lai tos ērtāk varētu saņemt virtuāli, lai klientam būtu pēc iespējas mazāk lieku un nogurdinošu darbību. Augšuplādēju no datora fotogrāfijas pakalpojuma sniedzēja mājaslapā, veicu apmaksu. Pēc dažām dienām gatavas bildes ir klāt sūtījumā, ko piegādā tieši man ērtā veidā.

You may also like