Darbu un laika optimizācija ļauj paspēt vairāk

optimizācija

Panākumi un arī ienākumi atkarīgi no tā, cik mēs daudz un cik labā kvalitātē strādājam. Tāpēc vēlme šos rādītājus uzlabot ir tikai loģiska. Arī es esmu atradis veidus, kā sava nelielā auto servisa darbu padarīt daudz efektīvāku, ietaupīt pats savu laiku un panākt, ka varu nedēļas laikā uzņemt vairāk klientu.

Laika plānošana ir galvenais aspekts

Esmu sevi iemācījis nevienu darbu neatlikt uz vēlāku laiku, vienmēr strādāt intensīvi un izvairīties no dīkstāves. Man ir divi darbinieki. Un viņi zina, ka šeit ik pēc pus stundas nav pīppauze vai kafijas laiks. Mēs strādājam visu laiku aktīvi, bet atpūšamies pusdienlaikā, kad katram ir stunda brīva laika. Un šajā ziņā nav nekādu atlaižu. Ja arī tajā brīdī nav neviena klienta, tad darām citus darbus. Tā var būt noliktavas sakārtošana, kur bieži vien auto rezerves daļas sajūk vietām un neatrodas vajadzīgajā vietā. Vēlāk tas var radīt haosu. Tāpēc brīvos brīžos savā darba vidē ieviešam kārtību. Es pārskatu, kuras auto rezerves daļas ir mazākā skaitā, ko vajadzētu pasūtīt.

Izmantoju izdevīgus pakalpojumus

Un, ja jau runājam par auto rezerves daļām, tad ar šo aspektu saistīts vēl viens būtisks optimizācijas paņēmiens, kas ļāvis uzlabot servisa darba efektivitāti. Auto rezerves daļas mēs vairs nebraucam pirkt paši uz pilsētu. Tad tam aiziet vesela diena, kad viens no darbiniekiem ir projām. Un tādi braucieni jātaisa vairākas reizes mēnesī. Tagad auto rezerves daļas pasūtu interneta veikalā Trodo.lv, kur ir ļoti plašs preču klāsts. Var atrast visu nepieciešamo priekš visām populārākajām auto markām un modeļiem. Pārdevējs ir uzticams, jo tam ir arī birojs Rīgā. Zinu, ka šajā interneta veikalā iepērkas daudzi, kuri darbojas servisu biznesā.

Servisos auto rezerves daļas visu laiku tiek izmantotas, tāpēc krājumi regulāri jāatjauno. Arī jāspēj zināmā mērā paredzēt, kas tuvākajā laikā būs visvairāk vajadzīgs. Tās es auto rezerves daļas internetā varu pasūtīt pus stundas laikā. Un jau kādā no nākamajām dienām mums visu piegādā uz servisu. Tas tiešām ir izdevīgi, jo nekavē darbu. Tā varam nezaudēt savu darba tempu, apkalpot vairāk klientu.

Jo vairāk padarām, jo vairāk nopelnām

Servisa ienākumi tiešā veidā ir atkarīgi no apkalpoto klientu skaita, tāpēc katra diena, kad neesam uz vietas, kad trūkst darba roku vai uz vietas nav vajadzīgo detaļu, mums nenāk par labu, samazina ienākumus. Tieši tas mani ir mudinājis laika un darbu plānošanai pievērsties ļoti nopietni, jo gribu, lai mans nelielais bizness ir veiksmīgs, varu nopelnīt pats un saviem darbiniekiem samaksāt pieklājīgu algu. Un varbūt ar laiku varēšu arī paplašināt servisu.

You may also like